!!! NOVINKA – QERKO – rozdělení účtu a platba zákazníka od stolu

QERKO Interface

V minulých měsících byla vyvinuta nová funkcionalita systému Rkeeper.
Jedná se o možnost rozdělení a platby účtu zákazníkem přímo u stolu pomocí integrace systému Qerko.
Toto spojení zrychlí obsluhu, zvýší komfort klienta, eliminuje podvody personálu, přinese vyšší spropitné, ale hlavně může i pomoci provozovateli restaurace snížit náklady na personál.
O systému Qerko se nedávno psalo v těchto médiích:

Pohodlnější platba pro zákazníka, vyšší spropitné a tržby pro restauraci

S nástupem digitálního věku se mění i zažité trendy a zvyklosti v gastronomické oblasti, především díky novým technologiím a aplikacím. Zákazník se tak nemusí spoléhat pouze na platbu v hotovosti či kartou, ale rozšiřuje se počet restaurací, ve kterých zaplatí i pomocí QR kódu přímo od stolu. Poslední zmíněná varianta přináší zákazníkovi naprostou kontrolu nad svým účtem, velice rychlou a pohodlnou platbu, při které nemusí čekat na účet od obsluhy a v neposlední řadě i ekologickou stopu, jelikož není nutné tisknout účtenku, která zákazníkovi přijde na e-mail. V současné době můžete již ve více než 40 restauracích platit pomocí aplikace Qerko. V Praze můžete pohodlnou platbu vyzkoušet například v restauracích La Casa Bů, Cafefin či Yolo Karlín, v Plzni se určitě zastavte v restauraci Pijezpi.

Čekání na účet patří minulosti

Přestože je aplikace na trhu zhruba 6 měsíců, první čísla jasně ukazují, že přináší i nemalé výhody pro obsluhu a především majitele restaurací. Například dobře známá situace, při které chce skupinka 5 hostů rozpočítat účet a platit zvlášť, má dnes díky Qerku již zcela odlišný scénář. Představte si, že každý z hostů si v aplikaci vybere, co chce platit, zanechá spropitné a jedním kliknutím zaplatí. Vše je otázkou 5-10 vteřin. Obsluha o platbě okamžitě ví a namísto zdlouhavého rozpočítávání účtu, které zabere dlouhé minuty, se může přijít s hosty rozloučit a zjistit, jak byli spokojeni. Zároveň je host díky rychlosti a pohodlnosti při placení spokojenější a nechává přes aplikaci vyšší spropitné. Aktuálně je průměrná výše spropitného při platbách přes aplikaci 8,37 %, což je až o 40 % více než standardní spropitné.

Jednodušší práce pro obsluhu, více peněz pro restauraci

Aktivní používání platební aplikace znamená nejen odlehčení pro samotnou obsluhu, ale zároveň může znamenat potenciální snížení nákladů pro majitele. Zejména u větších restaurací pomůže aplikace zvládat nápor přes obědy, kdy obsluha často nestíhá a restaurace musí posilovat personál. Zároveň to v běžném provozu znamená rychlejší výměnu hostů u stolů a tudíž vyšší zisky, což by vzhledem k faktu, že dle statistik má 40 % restaurací klesající tržby, mohlo být pro majitele a provozní rozhodujícím faktorem, proč otevřít dveře fintech aplikacím do jejich provozů. Velmi zajímavým bonusem je možnost oslovení svých zákazníků právě prostřednictvím aplikace. Zaslání jakékoliv speciální nabídky přímo do telefonu svých zákazníků je snem každého majitele restaurace a díky Qerku bude tato možnost již v létě realitou. Velkou výhodou je i rychlost zprovoznění aplikace v restauraci, nasazení nezabere více než 20 minut.

Transparentnost

Digitální směr, kterým se naše společnost ubírá, se promítá do všech oblastí. Mimo výše zmíněných výhod také přináší větší transparentnost a kontrolu především pro koncové zákazníky. V aplikaci si vše pohodlně zkontrolujete a vždy vidíte, co platíte. Takže proč trávit čas čekáním na účet či hledáním drobných po kapsách, když vše může být tak rychlé a pohodlné?

Napsat komentář

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment